Vi lever i en verden, hvor alt for mange træer bliver fældet unødigt, fordi vi stadig holder fast i at få papir i hænderne i alle mulige henseender hver dag. Det kan være det er den kvittering du får i hånden uden at have bedt om den eller de tilbudsaviser der vælter ind ad brevsprækken, fordi du stadig ikke har fået bestilt et skilt der siger nej tak til reklamer.
Slip for en masse bøvl med en smart app fra Beepr
Det kan godt være at vi stadig bruger alt for meget papir i hverdagen, men faktisk er vi blevet meget bedre til at have fokus på kun at bruge det der, hvor vi endnu ikke har fundet nogen anden løsning. Det er her hvor vi skal omfavne muligheder som f.eks. Beepr, der kan gøre at vi endelig får taget os sammen til at få bestilt et skilt til postkassen, hvor vi takker nej til reklamerne.
Med Beepr er det nemlig muligt ved hjælp at smartphone at finde de bedste tilbud rigtig let. Dette har endda nogle flere fordele med sig, end bare at der ikke bliver behov for en fysisk tilbudsavis. Bl.a. vil du skulle slippe for at tjekke 4 forskellige dagligvarebutikker ud, for at finde frem til den billigste kaffe.
Brug Beepr til mange andre ting end bare en online tilbudsavis
Det er gjort så smart, at du kan bruge denne app fra Beepr til stort set det hele der vedrører dine daglige indkøb. Det kan være at du har noget der altid står på indkøbslisten, men som du kun køber hvis det billigt nok. Smid indkøbslisten ud og lav den i din app, samtidig med at du registrerer at du ønsker at få en notifikation når den ønskede vare kommer på tilbud et sted.
Man kan spørge sig selv om dette er godt eller skidt for de forskellige virksomheder der ellers gør gavn af at lave en tilbudsavis til alle der endnu ikke har husket at sige nej tak. For hvis nu alle melder tilbudsaviserne fra, vil der så ikke være noget at lokke kunderne ind i butikken med længere? Bare rolig. De skal nok klare den.
Virksomhederne klarer sig med online markedsføring i stedet
Grunden til at de forskellige virksomheder der normalt har gjort brug af tilbudsaviser de nok skal klare den, selv hvis vi alle vælger tilbudsaviserne fra er, at der i dag findes mere og mere kontakt mellem virksomhederne og dets kunder via. smartphones. Det vil altså sige, at de forskellige virksomheder stadig har muligheder, hvis ikke flere muligheder endda for, at der bliver formidlet nogle nyheder og tilbud.
Marketing der foregår online er allerede noget der ses overalt og det er egentlig bare et spørgsmål om tid, før at det er virksomhederne selv der trækker stikket til tilbudsaviserne, fordi de kan se at den ønskede effekt for at nå ud til hver enkelt kunde er bedre dækket ind med online markedsføring.
Det er heldigvis den rette vej vi er på i forhold til at blive et helt papirløst samfund, hvor der skånes træer for unødig fældning pga. tilbudsaviser der som oftest bare lander i containeren med papiraffald, før de overhovedet bliver skimmet igennem.